Kun je vertellen hoe jullie samenwerking begonnen is?

“We kwamen uit bij Ed Daniëls van Accombis toen we op zoek waren naar een accountantskantoor met de capaciteit om met ons mee te groeien in de ontwikkeling die we door zouden gaan maken. Daarin schoot onze vorige accountant tekort. Uiteindelijk groeide Interline uit tot een gemengde salon waar mijn vrouw Yvonne en ik zes medewerkers in dienst hadden.”

Inmiddels ben je niet meer de eigenaar van Interline, maar van Scheersalon en Shavingpoint. Kun je vertellen hoe dat gelopen is?

“Op een gegeven moment zijn we gestart met onze barbershop De Heerensalon. Daarnaast zijn we ook begonnen met de in- en verkoop van scheer- en verzorgingsproducten vanuit Scheersalon (voor consumenten) en Shavingpoint (B2B).”

Wat heeft Accombis daarin betekend?

“Accombis heeft ons bij deze overnames begeleid. Eerst hebben we Interline overgedragen aan een medewerker. Toen we ons meer op Shavingpoint en Scheersalon zijn gaan richten hebben we datzelfde gedaan met De Heerensalon. We waren als Shavingpoint/Scheersalon echt uit ons jasje gegroeid en vonden een nieuwe ruime jas op industrieterrein De Haagdoorn. Ook bij alle procedures die kwamen kijken bij dit nieuwe pand heeft Accombis ons uitstekend geholpen.”

Wat doet Accombis momenteel voor je bedrijf?

“Accombis verzorgt voor ons de jaarrekeningen en geeft daar fiscaal advies over. Verder neemt Accombis ons de fiscale aangiftes en loonadministratie uit handen. Ze vangen onze groei als bedrijf optimaal op.”

Wat waardeer je aan de werkwijze van Accombis?

“Bij Accombis staan altijd de belangen van alle betrokken partijen voorop. Ze gaan op zoek naar een haalbare constructie voor iedereen. Dit menselijk denken waardeer ik heel erg.
Verder vind ik Accombis betrouwbaar, flexibel en respectvol. Ze zijn begaan met de ontwikkeling van je bedrijf. Accombis heeft het beste met ons voor.”